Business English

Tm/ 9 października, 2020/ Kursy, Uncategorized/ 0 comments

Zapraszamy na specjalistyczny i zdalny kurs pt. Business English”, który odbędzie się za pośrednictwem narzędzi do pracy zdalnej. To umożliwi każdemu z Państwa nabycie kompetencji i wiedzy na temat biznesowego języka angielskiego. Warsztaty rozpoczną się 27 października 2020.

Ile będzie trwał kurs?
Kurs składa się z 12 godzin dydaktycznych realizowanych podczas sześciu spotkań spotkań.

Kiedy będzie odbywał się kurs?
Spotkania obywają się we wtorki i czwartki w godz. 19-20:30
Daty kolejnych spotkań:
27 października, 29 października, 3 listopada, 5 listopada, 10 listopada, 12 listopada 2020

O czym będzie mowa podczas kursu?
Przygotowaliśmy dla Państwa skondensowaną wiedzę z zakresu biznesowego języka angielskiego, która obejmuje następujące bloki tematyczne:

Lesson I

  • Introduction
  • „Power Words in Your Resume” presentation – introducing yourself.
  • „Agreeing / Disagreeing” presentation – communicatio practice.
  • Daily News – listening comprehension, discussion.
  • Business Idioms – introduction of 5 expressions.

Lesson II

  • „Being late” presentation – vocabulary practice, commjunication practice.
  • Modals for giving a piece of advice – grammar presentation.
  • „How to…” presenation – giving a piece of advice in practice.
  • „Power Words in Your Resume” presentation – revision, continuation.
  • Daily News – listening comprehension, discussion.
  • Business Idioms – introduction of 5 expressions, revision.

Lesson III

  • Future Tenses – grammar presentation
  • „Future Plans” presentation – expressions to talk about future.
  • „Making an arrangement. Re-arranging a meeting” presenation – future tenses in practice in practice.
  • „Power Words in Your Resume” presentation – revision, continuation.
  • Daily News – listening comprehension, discussion.
  • Business Idioms – introduction of 5 expressions, revision.

Lesson IV

  • Past simpple vs Present Perfect – grammar presentation
  • „Numbers, Statistics, describing graphs” presentation – Past Simple and Present Perfect in practice, vocabulary in use.
  • „Delay answering” presenation – vocabulary introduction and communication practice.
  • Daily News – listening comprehension, discussion.
  • Business Idioms – introduction of 5 expressions, revision.

Lesson V

  • Wordformation – most common words used in business and how to form them.
  • „Take It or Leave It” presentation – selling a product. Vocabulary and communication practice.
  • Daily News – listening comprehension, discussion.
  • Business Idioms – introduction of 5 expressions, revision.

Lesson VI

  • Summary.
  • Revision activities and excersises.
  • Quizes.
  • Communication games covering the topics discussed.
  • Feedback.

Kto będzie prowadził kurs?
Mgr Maria Magdysz – Jest lektorem/ trenerem j. angielskiego od 2010 roku. Oprócz magisterskich studiów z filologii angielskiej posiada dyplom magistra Psychologii Biznesu. Cechuje się dużą wiedzą w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania zmianą, rekrutacją. Od 2015 roku prowadzi własną działalność gospodarczą a od lipca 2019 roku jest menedżerem w spółce, która prowadzi działalność w sektorze gastronomicznym. Wyżej wymienione wykształcenie oraz doświadczenie pozwala jej tworzyć profesjonalne kursy z języka angielskiego w biznesie, dopasowane do indywidualnych potrzeb kursantów. W swojej pracy kieruję się zasadą, że wysoko wykwalifikowany, dobrze przeszkolony i zmotywowany nauczyciel jest kluczem do sukcesu ucznia.

Gdzie odbędą się warsztaty i jaką będą miały formę?
Warsztaty będą webinarem (seminarium prowadzone za pomocą technologii webcast) i będą miały interaktywną formę (będziemy się widzieli i słyszeli).
Warsztaty będą prowadzone online, co znaczy, że każdy słuchacz będzie miał kontakt z prowadzącym.

Jaki jest koszt udziału?
Koszt udziału to 249 zł brutto.
To tylko 21 zł za jedną godzinę wykładową!
W razie zainteresowania możesz otrzymać fakturę VAT.

Jak uzyskam dostęp do warsztatów?
Otrzymasz linka, który pozwoli Ci dołączyć do webinaru.

Jak wziąć udział w warsztatach?
Napisz e-mail na adres: kontakt@think-make.pl w którym podasz swoje: imię i nazwisko, adres e-mail, numer oraz informację, że jesteś zainteresowana(y) wzięciem udziału w warsztatach. Jeśli potrzebujesz fakturę, również o tym koniecznie napisz. Możesz skorzystać również z formularza kontaktowego znajdującego się poniżej.

Na zgłoszenia czekamy do wtorku 20 października 2020 do końca dnia. Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

Jak to działa?
1. Zgłaszasz swój udział; 2. Otrzymujesz dane do zapłaty i uiszczasz ją; 3. Na wskazany adres e-mail otrzymujesz link do webinaru; 4. We wskazane dni spotykamy się na zajęciach.

Czy dostanę certyfikat?
Po warsztatach otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej. Będzie on opatrzony klauzulą umożliwiającą zdalną weryfikację Państwa uczestnictwa w kursie. W razie potrzeby możesz otrzymać również certyfikat papierowy.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: kontakt@think-make.pl

Zgłoś swój udział w kursie:

  •  
Share this Post

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*