Warsztaty pisania prac naukowych [online]

tm/ 19 marca, 2020/ Uncategorized/ 0 comments

Życie naukowe przenosi się do Internetu. W czasach panowania wirusa zapraszamy na wyjątkową edycję warsztatów pisania prac naukowych, która odbędzie się za pośrednictwem narzędzi do pracy zdalnej. To umożliwi każdemu z Państwa poszerzenie swojej wiedzy na temat pisarstwa naukowego wprost sprzed swojego komputera. Warsztaty odbędą się 25.03.2020 o godz. 17.
 
Zajęcia będą poświęcone procesowi tworzenia publikacji naukowych oraz prac dyplomowych. Począwszy od założeń metodologicznych oraz zagadnień teoretycznych, poprzez warsztat naukowy i pisarski badacza, aż do procesu recenzji i publikacji artykułu naukowego w czasopismach naukowych i monografiach.

Podczas warsztatów dowiesz się także jak dobrze napisać pracę licencjacką, magisterską, doktorską.

Kiedy odbędą się warsztaty?
Środa – 25.03.2020 w godz. 17-20.

Gdzie odbędą się warsztaty i jaką będą miały formę?
Warsztaty będą webinarem (seminarium prowadzone za pomocą technologii webcast) i będą miały interaktywną formę (będziemy się widzieli i słyszeli).

Warsztaty będą prowadzone online, co znaczy, że każdy słuchacz będzie miał kontakt z prowadzącym.

Jak uzyskam dostęp do warsztatów?
Otrzymasz linka, który pozwoli Ci dołączyć do webinaru.

Jak wziąć udział w warsztatach?

Napisz e-mail na adres: kontakt@think-make.pl w którym podasz swoje: imię i nazwisko, adres e-mail oraz informację, że jesteś zainteresowana(y) wzięciem udziału w warsztatach. Jeśli potrzebujesz fakturę, również o tym koniecznie napisz.

Na zgłoszenia czekamy do poniedziałku 23.03.2020 do końca dnia.

Jaki jest koszt udziału?

Koszt wzięcia udziału w warsztatach to 99 zł.

Ze względu na wyjątkową sytuację postanowiliśmy maksymalnie ograniczyć koszty tak, aby każdy zainteresowany mógł wziąć udział w warsztatach.

Jak to działa?
1. Zgłaszasz swój udział; 2. Otrzymujesz dane do zapłaty i uiszczasz ją najpóźniej we wtorek (24.03) do końca dnia; 3. W środę (25.03) do godz. 15 dostajesz na wskazany adres e-mail link webinaru; 4. Tego samego dnia o godz. 17 spotykamy się na warsztatach i do godz. 20 prowadzimy intensywne prace i dyskusje nad tym jak efektywnie pisać prace naukowe.

Czy dostanę certyfikat?
Jeśli zgłosisz taką chęć przy rejestracji, to po warsztatach stosowny certyfikat wyślemy na wskazany przez Ciebie adres.

Co dadzą mi warsztaty?
Uczestnicy zajęć nabędą praktyczną wiedzę z zakresu publikowania naukowego. Zostanie ona oparta na rzetelnej podstawie metodologicznej przede wszystkim z zakresu nauk społecznych, która następnie zostanie użyta w praktyce podczas pisania opracowań naukowych. Słuchacze poznają metody efektywnego tworzenia tekstów naukowych oraz ich wykorzystania w pracy akademickiej i badawczej.

Zdobyta wiedza i umiejętności są możliwe do zastosowania podczas pisania artykułów naukowych, prac magisterskich i doktorskich oraz innych opracowań badawczych.
 
Zajęcia przeprowadzane są w formie interaktywnego webinaru. Połowa kursu prowadzona jest w formie wykładu i przekazania uczestnikom kompletnej wiedzy teoretycznej z użyciem praktycznych przykładów. Druga połowa to dyskusja i ćwiczenia umiejętności początkujących naukowców.
 
Warsztaty skierowane są do osób pragnących rozwijać swoje zdolności w zakresie publikowania naukowego. Będą one wartościowe zarówno dla początkujących autorów piszących swoje pierwsze artykuły naukowe, jak i dla osób posiadających w dorobku kilka publikacji, ale pragnących pisać szybciej i bardziej skutecznie. Podczas warsztatów wiedzę mogą zdobyć także osoby, które właśnie przygotowują się do obrony swojej pracy licencjackiej/ magisterskiej/ doktorskiej.

Ramowy program:

  1. Czym jest publikowanie naukowe?
  2. Metodologia nauk społecznych;
  3. Etyka pisania prac naukowych;
  4. Polskie i zagraniczne czasopisma naukowe oraz monografie – jak wybrać?
  5. Jakość publikacji naukowych i ich rodzaje;
  6. Prowadzenie badań naukowych i przegląd literatury;
  7. Pisanie tekstu naukowego;
  8. Techniki tworzenia artykułów naukowych;
  9. Korekta tekstów naukowych;
  10. Jakość publikacji;
  11. Internetowe systemy obsługi publikacji;
  12. Proces recenzji;
  13. Promowanie publikacji i wyników badań;
  14. Prawo autorskie, własność intelektualna i plagiat.
     
    Zgłoszenia zawierające: imię, nazwisko, e-mail oraz ewentualne dane fakturowe (jeśli dotyczy) prosimy przesyłać na adres: kontakt@think-make.pl

W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: kontakt@think-make.pl

W związku z dynamiczną sytuacją epidemiologiczną organizator zastrzega sobie prawo do odwołania warsztatów bez podania przyczyny, przy jednoczesnym zwróceniu kosztów wszystkim uczestnikom, którzy wcześniej uiścili zapłatę.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*