Kurs: Law Branding – kreowanie marki prawniczej

Tm/ 14 czerwca, 2021/ Kursy/ 0 comments

Zapraszamy na certyfikowany kurs online pt. „Law Branding – kreowanie marki prawniczej”.

Kiedy odbędzie się kurs?
Środa – 14.07.2021 w godz. 19:00-21:30.

O kursie:
Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z takimi pojęciami jak marka, personal branding, segmentacja i model marketingu 4C. W części teoretycznej zostaną omówione elementy budujące silną markę, ze szczególnym naciskiem na kreowanie brandu na rynku usług. W trakcie spotkania zostaną wykorzystane narzędzia i modele, które pomogą uczestnikom w określeniu istotnych elementów strategii marki lub dokonania audytu własnej marki. W dalszej części spotkania poddamy wspólnej analizie wybrane narzędzia komunikacji, które mogą zostać wykorzystane do budowania spójnego wizerunku marki prawniczej. Uczestnicy poznają podstawowe zasady content marketingu oraz dobre praktyki tworzenia angażującej komunikacji. Po każdym module będzie przewidziany czas na pytania, a na koniec spotkania po krótkim podsumowaniu będzie możliwe kontynuowanie dyskusji. Uczestnicy otrzymają dostęp do omówionych narzędzi oraz listę przydatnych linków / materiałów do dalszego zgłębienia tematu.

Jaki jest koszt udziału?
Koszt wzięcia udziału w warsztatach to 149 zł.

Zgłoś swój udział na adres: kontakt@think-make.pl lub korzystając z poniższego formularza:

  •  

Agenda:

1.      Czym jest marka?
– Marka usług prawniczych – marka osobista czy korporacyjna?
– Jak silna marka wpływa na Twój biznes? Znaczenie marki dla marketingu usług prawniczych.
– Silna marka, czyli jaka?

2.      Budowanie silnej marki prawniczej w kilku(nastu) krokach
– Na jakie pytania trzeba odpowiedzieć, tworząc silną markę? 
– Elementy skutecznego brandingu i narzędzia pomocne w ich wyznaczeniu.
– Punkty styku z klientem i momenty prawdy – kiedy kreowana jest nasza marka?

3.      Strategia komunikacji
– Jak wybrać i wykorzystać narzędzia komunikacji do budowy spójnej marki?
– Content marketing w pigułce.
– Dobre (i złe) praktyki law brandingu. 
4. Podsumowanie i dyskusja. 

Osoba prowadząca:
Marta Taler
– Zawodowo zajmuję się ludzkimi doświadczeniami – aktywnie działa na polu HR-u i brandingu. Projektuje i wdraża strategie oparte o pozytywne doświadczenia klientów, pracowników i kandydatów. Jest absolwentką studiów magisterskich na kierunku Branding oraz Zarządzanie zasobami ludzkimi. Współtworzy i realizuje działania z zakresu strategii marki, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, employer brandingu i customer experience. Na co dzień pracuje w obszarze HR w wiodącej na polskim rynku firmie doradczej, współpracując z ekspertami z dziedziny prawa i podatków. Prywatnie miłośniczka culinary science, Canvy i Pinteresta.

Jak to działa?
1. Zgłaszasz swój udział; 2. Otrzymujesz dane do zapłaty i uiszczasz ją we wskazanym terminie; 3. W środę (14.07) do godz. 15 dostajesz na wskazany adres e-mail link webinaru; 4. Tego samego dnia o godz. 19:00 spotykamy się na warsztatach i do godz. 21:30 prowadzimy intensywne prace i dyskusje nad przedmiotowym tematem.

Czy dostanę certyfikat?
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat na wskazany przez siebie adres e-mail. Można również zgłosić chęć otrzymania certyfikatu w wersji papierowej.

Masz pytania? Napisz: kontakt@think-make.pl

Share this Post

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*