Kurs: metodyka redagowania pozwu cywilnego za błąd medyczny

Tm/ 6 kwietnia, 2021/ Kursy/ 0 comments

Zapraszamy na kurs: metodyka redagowania pozwu cywilnego za błąd medyczny. Kurs jest certyfikowany, co pozwala wzbogacić swoje CV oraz nabyć praktyczne umiejętności.

Kiedy odbędzie się kurs?
Poniedziałek – 19.04.2021 w godz. 18-21.

O czym będzie mowa?

  1. Błąd medyczny jako przedmiot pozwu cywilnego.
  2. Podstawy prawne odpowiedzialności cywilnej za błąd medyczny oraz ich wykorzystanie w redagowaniu pozwu
  3. Pozew cywilny za błąd medyczny i jego charakterystyczne elementy, struktura, zarzuty
  4. Konstrukcja badania pozwu
  5. Fakultatywne elementy pozwu w sprawie błędu medycznego
  6. Braki formalne pozwu z zakresu <<prawa medycznego>> i ich uzupełnienie

Jaki jest koszt udziału?
Koszt wzięcia udziału w warsztatach to 149 zł.

Jak wziąć udział w kursie?
Napisz e-mail na adres: kontakt@think-make.pl w którym podasz swoje: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz informację, że jesteś zainteresowana(y) wzięciem udziału w warsztatach. Jeśli potrzebujesz fakturę, również o tym koniecznie napisz.
Możesz skorzystać również z formularza kontaktowego (poniżej)

Na zgłoszenia czekamy do poniedziałku 12 kwietnia 2021 do końca dnia. Liczba miejsc jest ograniczona.

  •  

Gdzie odbędą się warsztaty i jaką będą miały formę?
Warsztaty będą webinarem (seminarium prowadzone za pomocą technologii webcast) i będą miały interaktywną formę (będziemy się widzieli i słyszeli).

Warsztaty będą prowadzone online, co znaczy, że każdy słuchacz będzie miał kontakt z prowadzącym.

Osoba prowadząca:
Marta Handzlik-Rosuł – prawniczka związana z Pomorską Izbą Adwokacką. Doświadczenie w zakresie prawa medycznego zdobyła w trakcie pracy w Naczelnej Izbie Lekarskiej. Absolwentka studiów podyplomowych z Prawa Medycznego na Wydziale Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz licznych kursów z niniejszego zakresu.  Jest autorką i współautorką książek, komentarzy i artykułów dotyczących m.in. zagadnień z zakresu prawa medycznego.

Jak to działa?
Zgłaszasz swój udział; 2. Otrzymujesz dane do zapłaty i uiszczasz ją we wskazanym terminie; 3. W poniedziałek (19.04) do godz. 15 dostajesz na wskazany adres e-mail link webinaru; 4. Tego samego dnia o godz. 18 spotykamy się na warsztatach i do godz. 21 prowadzimy intensywne pracę i dyskusje nad przedmiotowym tematem.

Czy dostanę certyfikat?
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat na wskazany przez siebie adres e-mail. Można również zgłosić chęć otrzymania certyfikatu w wersji papierowej.

W razie pytań pozostajemy do dyspozycji pod adresem: kontakt@think-make.pl

Share this Post

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*