Kurs online: Regulaminy i klauzule w sklepie internetowym (po nowelizacji)
Zapraszamy na certyfikowany kurs online: Regulaminy i klauzule w sklepie internetowym wraz z omówieniem zmian wynikających z nowej definicji konsumenta obowiązującej od 1 stycznia 2021. Odbędzie się 29 października (czwartek) w godz. 18-21. Kurs jest certyfikowany, co pozwala wzbogacić swoje CV oraz nabyć praktyczne umiejętności tworzenia regulaminów sklepów oraz sprzedaży internetowej. Kurs poprowadzi radca prawny Karol Kozieł.
W związku z obostrzeniami związanymi z zagrożeniem epidemicznym gwałtownym zmianom uległ nie tylko tryb pracy wielu z nas, ale również dla rozwoju większości biznesów kluczowe okazało się zadbanie o obecność w Internecie.
Niniejsze szkolenie pokaże na co zwracać uwagę przy wdrażaniu regulaminów i polityk na stronie internetowej i jakiego rodzaju zachowania mogą stwarzać realne zagrożenia dla funkcjonowania biznesu w Internecie. Podczas szkolenia zostaną również omówione zmiany wynikające z nowej definicji konsumenta, która obowiązywać będzie od 1 stycznia 2021 (nowelizacja ustawy o prawach konsumenta).
Kiedy odbędą się warsztaty?
Czwartek – 29.10.2020 w godz. 18-21
O czym będzie mowa?
- Zmiany w prawie ochrony konsumentów – nowa definicja konsumenta i jej wpływ na dotychczas funkcjonujące regulacje.
- Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną – wprowadzenie, co powinien zawierać, na co zwrócić uwagę.
- Czy każda strona internetowa prowadzona przez przedsiębiorcę powinna zawierać regulamin świadczenia usług?
- Jakiego rodzaju usługi mogą być usługami świadczonymi drogą elektroniczną?
- Klauzule niedozwolone – jak ich unikać i jak sprawnie weryfikować ich obecność w regulaminie?
- Prawo autorskie do treści zawartych w regulaminach w Internecie – kiedy kończy się inspiracja a zaczyna plagiat?
- Zasady zwrotu produktów zakupionych drogą elektroniczną – przykłady i wyjątki. Dobre praktyki w zakresie udostępniania formularzy odstąpienia.
- Zasady ochrony danych osobowych w sklepie internetowym.
- Polityka cookies i sposób informowania o ciasteczkach w sklepach internetowych.
- Polityka prywatności co powinna zawierać i gdzie powinniśmy ją umieścić żeby była skuteczna prawnie.
- Klauzule informacyjne RODO – kiedy należy je zamieścić i w którym miejscu, żeby były prawnie skuteczne.
- Poprawne formułowanie opisów produktów i procesów w regulaminie w zgodzie z procesem zakupowym
- Opt -in a opt-out – kiedy możemy stosować.
- Dobrowolność zgody klienta – w kontekście zakupu produktów.
- Jak poprawnie opisać w regulaminie postępowanie reklamacyjne.
- Niezgodność postanowień regulaminu z prawem. Jak reagować na „szantaż” klienta odnośnie ujawnienia niezgodnych z prawem praktyk? (regulamin naruszający prawa konsumenta, brak zasad dotyczących ochrony danych osobowych).
Powyżej wskazano jedynie przykładowe zagadnienia poruszane podczas szkolenia, które z pewnością pomoże poruszać się gąszczu nowych regulacji i wytycznych obejmujących swoim zakresem zagadnienia związane zarówno z tworzeniem jak i aktualizowaniem treści regulaminów sklepów internetowych.
Gdzie odbędą się warsztaty i jaką będą miały formę?
Warsztaty będą webinarem (seminarium prowadzone za pomocą technologii webcast) i będą miały interaktywną formę (będziemy się widzieli i słyszeli).
Warsztaty będą prowadzone online, co znaczy, że każdy słuchacz będzie miał kontakt z prowadzącym – będzie można zadawać pytania.
Jak wziąć udział w warsztatach?
Napisz e-mail na adres: kontakt@think-make.pl w którym podasz swoje: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz informację, że jesteś zainteresowana(y) wzięciem udziału w warsztatach. Jeśli potrzebujesz fakturę, również o tym koniecznie napisz.
Możesz skorzystać również z formularza kontaktowego (poniżej)
Na zgłoszenia czekamy do wtorku 20 października 2020 do końca dnia. Liczba miejsc jest ograniczona
Jaki jest koszt udziału?
Koszt wzięcia udziału w warsztatach to 149 zł.
Prowadzący:
KAROL KOZIEŁ – Radca prawny. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie i Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu. Autor publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu ochrony danych osobowych w tym „Komentarza do Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”. Partner merytoryczny w toku prac nad kodeksem dobrych praktyk administratorów danych w branży rekrutacyjnej oraz ekspert programu LEX Ochrona Danych Osobowych.
Absolwent prawa na Wydziale Prawa i Administracji UJ, wiedzę pogłębiał podczas studiów podyplomowych Prawo Nowoczesnych Technologii (PAN) (2013) oraz Nowoczesne Usługi Biznesowe (UTH w Radomiu) (2014). Audytor wewnętrzny ISO 27001:2014 (bezpieczeństwo informacji). Ukończył programy zagraniczne Summer Law School on Intellectual Property Law (2013) oraz Summer Law School on Business Law (2014) organizowane przez University of Minho w Bradze (Portugalia).
Praktyk ochrony danych osobowych z 10 letnim doświadczeniem w korporacjach oraz kancelariach prawnych.
Jak to działa?
1. Zgłaszasz swój udział; 2. Otrzymujesz dane do zapłaty i uiszczasz ją we wskazanym terminie; 3. W czwartek (29.10) do godz. 15 dostajesz na wskazany adres e-mail link webinaru; 4. Tego samego dnia o godz. 18 spotykamy się na warsztatach i do godz. 21 prowadzimy intensywne prace i dyskusje nad przedmiotowym tematem.
Czy dostanę certyfikat?
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat na wskazany przez siebie adres e-mail. Można również zgłosić chęć otrzymania certyfikatu w wersji papierowej.
Zgłoszenia zawierające: imię, nazwisko, e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz ewentualne dane fakturowe (jeśli dotyczy) prosimy przesyłać na adres: kontakt@think-make.pl Zgłoszenia można dokonać również poprzez poniższy formularz kontaktowy: