Kurs online: Start-up i co dalej?
Zapraszamy na kurs online (webinar) skierowany do wszystkich osób zainteresowanych prowadzeniem swojego start-upu oraz rozwijaniem pomysłu na biznes. Szkolenie pt. „Start-up i co dalej?” odbędzie się 25 października w godz. 17-20. Kurs jest certyfikowany, co pozwala wzbogacić swoje CV oraz nabyć praktyczne umiejętności.
Kiedy odbędą się warsztaty?
Niedziela– 25.10.2020 w godz. 17-20.
O czym będzie mowa?
- co w Start up’ie możemy chronić?
- jakie są zagrożenia dla Start up’ów?
- jak prawidłowo zabezpieczyć poszczególne materie (logo, nazwę, pomysł itd.).
Gdzie odbędą się warsztaty i jaką będą miały formę?
Warsztaty będą webinarem (seminarium prowadzone za pomocą technologii webcast) i będą miały interaktywną formę (będziemy się widzieli i słyszeli).
Warsztaty będą prowadzone online, co znaczy, że każdy słuchacz będzie miał kontakt z prowadzącym.
Jak wziąć udział w warsztatach?
Napisz e-mail na adres: kontakt@think-make.pl w którym podasz swoje: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz informację, że jesteś zainteresowana(y) wzięciem udziału w warsztatach. Jeśli potrzebujesz fakturę, również o tym koniecznie napisz.
Możesz skorzystać również z formularza kontaktowego (poniżej)
Na zgłoszenia czekamy do piątku 16 października 2020 do końca dnia. Liczba miejsc jest ograniczona
Jaki jest koszt udziału?
Koszt wzięcia udziału w warsztatach to 99 zł.
Osoba prowadząca:
Piotr Rafalski – Prawnik, aplikant rzecznikowski przy Polskiej Izbie Rzeczników Patentowych, absolwent Prawa KUL doświadczenie zdobywał w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich, Urzędzie Patentowym RP oraz prestiżowych Warszawskich Kancelariach Adwokackich. Specjalizuje się w prawie IP w szczególności ochrony znaków towarowych oraz prawie cywilnym ze szczególnym uwzględnieniem prawa umów.
Jak to działa?
Zgłaszasz swój udział; 2. Otrzymujesz dane do zapłaty i uiszczasz ją we wskazanym terminie; 3. W niedzielę (25.10) do godz. 15 dostajesz na wskazany adres e-mail link webinaru; 4. Tego samego dnia o godz. 17 spotykamy się na warsztatach i do godz. 20 prowadzimy intensywne prace i dyskusje nad przedmiotowym tematem.
Czy dostanę certyfikat?
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat na wskazany przez siebie adres e-mail. Można również zgłosić chęć otrzymania certyfikatu w wersji papierowej.
Zgłoszenia zawierające: imię, nazwisko, e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz ewentualne dane fakturowe (jeśli dotyczy) prosimy przesyłać na adres: kontakt@think-make.pl Zgłoszenia można dokonać również poprzez poniższy formularz kontaktowy: