Kurs: Redagowanie umów IT i ich najczęstsze błędy

Tm/ 19 października, 2021/ Kursy/ 0 comments

Zapraszamy na certyfikowany kurs online pt. „Kurs: Redagowanie umów IT i ich najczęstsze błędy”. Zajęcia odbywają się online (MS Teams) i są prowadzone przez specjalistę prawa nowych technologii – radcę prawnego Karola Kozieła. Kurs jest certyfikowany, co pozwala wzbogacić swoje CV oraz nabyć praktyczne umiejętności w tym bardzo innowacyjnym obszarze.

Kiedy odbędzie się kurs?
Poniedziałek – 15.11.2021 w godz. 18-21.

O czym będzie mowa?

W związku z koniecznością informatyzacji swoich usług, rozwojem sprzedaży online oraz koniecznością wdrażania coraz to nowych oprogramowania w codziennej pracy przedsiębiorcy – prawo umów IT oraz ustalanie zasad wdrożenia usług wdrożenia oprogramowania zaczyna stanowić codzienność zarówno dla przedsiębiorców jak i prawników. W niniejszym szkoleniu omówione zostaną podstawowe typy umów IT pod kątem najczęściej spotykanych w nich błędach.

  1. Umowa wdrożeniowa:
  2. Błędny opis przedmiotu zamówienia,
  3. Wyłączenia odpowiedzialności, które uniemożliwiają dochodzenie roszczeń,
  4. Błędne określenie zasad ustalania wynagrodzenia,
  5. Brak pewności co do praw autorskich.
  6. Umowa utrzymaniowa:
  7. Co jest usterką a co awarią – błędy w kwalifikacji błędów działania oprogramowania,
  8. Nadgorliwy zamawiający – a braki w uregulowaniu nieprawidłowych zgłoszeń usterek,
  9. Jak prace dodatkowe wpływają na wysokość wynagrodzenia w umowie utrzymaniowej.
  10. Umowa licencji oprogramowania:
  11. Licencja na czas oznaczony czy nieoznaczony – na co zwrócić uwagę,
  12. Czy mogę udostępniać oprogramowanie moim klientom – czyli o czym należy pamiętać przy użytkowniku końcowym.
  13. Umowa o wykonanie usług programistycznych:
  14. Nieskuteczny lub zbyt szeroki zakaz konkurencji,
  15. Brak przeniesienia praw autorskich.
  16. Kary umowne i ograniczenia odpowiedzialności w umowach IT.

Na podstawie najpopularniejszych błędów w umowach IT omówione zostaną często bagatelizowane elementy umów mogące mieć znaczący wpływ na bezpieczeństwo prawne klientów.

Jaki jest koszt udziału?
Koszt wzięcia udziału w warsztatach to 149 zł.

Jak wziąć udział w warsztatach?
Napisz e-mail na adres: kontakt@think-make.pl w którym podasz swoje: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz informację, że jesteś zainteresowana(y) wzięciem udziału w warsztatach. Jeśli potrzebujesz fakturę, również o tym koniecznie napisz. Możesz skorzystać również z poniższego formularza.

Jak to działa?
1. Zgłaszasz swój udział; 2. Otrzymujesz dane do zapłaty i uiszczasz ją we wskazanym terminie; 3. W poniedziałek (15.1) do godz. 15 dostajesz na wskazany adres e-mail link webinaru; 4. Tego samego dnia o godz. 18 spotykamy się na warsztatach i do godz. 21 prowadzimy intensywne prace i dyskusje nad przedmiotowym tematem.

Osoba prowadząca:
KAROL KOZIEŁ
– Radca prawny. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie i Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu. Autor publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu ochrony danych osobowych w tym „Komentarza do Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”. Partner merytoryczny w toku prac nad kodeksem dobrych praktyk administratorów danych w branży rekrutacyjnej oraz ekspert programu LEX Ochrona Danych Osobowych.

Absolwent prawa na Wydziale Prawa i Administracji UJ, wiedzę pogłębiał podczas studiów podyplomowych Prawo Nowoczesnych Technologii (PAN) (2013) oraz Nowoczesne Usługi Biznesowe (UTH w Radomiu) (2014). Audytor wewnętrzny ISO 27001:2014 (bezpieczeństwo informacji). Ukończył programy zagraniczne Summer Law School on Intellectual Property Law (2013) oraz Summer Law School on Business Law (2014) organizowane przez University of Minho w Bradze (Portugalia).

Praktyk ochrony danych osobowych z 10 letnim doświadczeniem w korporacjach oraz kancelariach prawnych.

Czy dostanę certyfikat?
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat na wskazany przez siebie adres e-mail. Można również zgłosić chęć otrzymania certyfikatu w wersji papierowej.

Gdzie odbędą się warsztaty i jaką będą miały formę?
Warsztaty będą webinarem (seminarium prowadzone za pomocą technologii webcast) i będą miały interaktywną formę (będziemy się widzieli i słyszeli).

Warsztaty będą prowadzone online, co znaczy, że każdy słuchacz będzie miał kontakt z prowadzącym.

Share this Post

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*