Wpisz swój adres e-mail *
AGENDA
Jak zabezpieczyć swój telefon?
a/ ataki hakerskie wykorzystujące SMS – technika działania i jak się przed nimi chronić?
b/ ataki hakerskie oparte na zainfekowanych aplikacjach – jak działają, jak je rozpoznać?
c/ E-mail jako narzędzie do przejęcia danych z telefonu
d/ sposoby zabezpieczenia telefonu przed zhakowaniem.
Jak zabezpieczyć swoje social media i pobieranie z nich informacji?
a/ jakie dane przetwarzane są przez popularne social media?
b/ komu udostępniane są dane i w jakim trybie?
c/ jak sprawdzić swoją aktywność na koncie?
d/ przegląd sposobów i technik odzyskania kontroli nad danymi w social mediach.
Jak prowadzić bezpieczną komunikację e-mail?
a/ Jak zabezpieczyć swoją pocztę e-mail?
b/ z jakich kont korzystać?
c/ czy szyfrować komunikację e-mailową?
d/ jakie dane przetwarzają najpopularniejsi dostawcy usług e-mail
Bezpieczna komunikacja przez komunikatory internetowe
a/ Dlaczego popularne komunikatory nie są najlepszym rozwiązaniem?
b/ czy komunikatory automatycznie przetwarzają treści przez nie wysyłane (case study)?
c/ Jakich komunikatorów używać do bezpiecznej komunikacji?
d/ czy komunikatory zapewniają poufność rozmowy?
Usuwanie danych na swój temat z Internetu.
a/ usuwanie danych na swój temat z Google
b/ usuwanie nieprawdziwych informacji
c/ usuwanie danych z innych przeglądarek
d/ usuwanie danych ze stron internetowych
Dostęp do rejestrów publicznych oraz przetwarzanych w nich danych.
a/ Jakie dane przetwarza państwo?
b/ Jakie mamy rejestry i kto ma do nich dostęp?
c/ jak kontrolować dane w poszczególnych rejestrach?
Przydatne aplikacje i programy
a/ aplikacje do wykorzystania przy kontroli swoich danych
b/ zabezpieczenie wycieku danych
c/ zabezpieczenie prywatności
Co to jest OSINT – jak działa i jak się przed nim zabezpieczyć?
a/ jakie dane można pozyskać dzięki OSINT
b/ czy to jest legalne?
c/ jak zabezpieczyć się przed takim zbieraniem danych?
Wykorzystanie instytucji prawnych w obronie przed bezprawnym inwigilowaniem naszych urządzeń
Agenda może ulec zmianie.