Warsztaty: Język angielski w pracy naukowej [online]
Zapraszamy na zdalne warsztaty pt. “Język angielski w pracy naukowej”, które odbędą się za pośrednictwem narzędzi do pracy zdalnej. To umożliwi każdemu z Państwa poszerzenie swojej wiedzy na temat wykorzystywania języka angielskiego w przygotowywaniu pracy naukowej. Warsztaty odbędą się 24.04.2020 o godz. 17.
Zajęcia będą poświęcone procesowi tworzenia publikacji naukowych oraz prac dyplomowych w języku angielskim. Począwszy od założeń metodologicznych aż do tworzenia bibliografii i sposobu cytowania prac.
Podczas warsztatów dowiesz się także jak sprawnie napisać pracę naukową w języku angielskim, abstrakt czy nawet jak stworzyć pracę licencjacką, magisterską, doktorską.
Ramowy program:
– Struktura pracy naukowej (Structure of an academic paper – logical development of the argument, expressing opinion, persuasion techniques, logical errors to avoid),
– Wyrazy łączące (Linking words),
– Narzędzia retoryczne (paralel structures, repetitio, rhetorical questions),
– Rozróżnienie na terminy formalne i nieformalne (Formal and informal language),
– Sposoby parafrazowania prac innych naukowców (Paraphrasing other authors),
– Tworzenie odnośników i cytowanie prac innych naukowców (Referencing, documentation of sources, quoting),
– Struktura bibliografii w pracy naukowej (Bibliography standard format).
Zgłoszenia zawierające: imię, nazwisko, e-mail oraz ewentualne dane fakturowe (jeśli dotyczy) prosimy przesyłać na adres: kontakt@think-make.pl
Kiedy odbędą się warsztaty?
Piątek – 24.04.2020 w godz. 17-20.
Gdzie odbędą się warsztaty i jaką będą miały formę?
Warsztaty
będą webinarem (seminarium prowadzone za pomocą technologii webcast) i
będą miały interaktywną formę (będziemy się widzieli i słyszeli).
Warsztaty będą prowadzone online, co znaczy, że każdy słuchacz będzie miał kontakt z prowadzącym.
Jak uzyskam dostęp do warsztatów?
Otrzymasz linka, który pozwoli Ci dołączyć do webinaru.
Jak wziąć udział w warsztatach?
Napisz e-mail na adres: kontakt@think-make.pl w którym podasz swoje: imię i nazwisko, adres e-mail oraz informację, że jesteś zainteresowana(y) wzięciem udziału w warsztatach. Jeśli potrzebujesz fakturę, również o tym koniecznie napisz.
Na zgłoszenia czekamy do poniedziałku 20.04.2020 do końca dnia. Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Jaki jest koszt udziału?
Koszt wzięcia udziału w warsztatach to 99 zł.
Ze
względu na wyjątkową sytuację postanowiliśmy maksymalnie ograniczyć
koszty tak, aby każdy zainteresowany mógł wziąć udział w warsztatach.
Jak to działa?
1. Zgłaszasz swój udział; 2. Otrzymujesz dane do zapłaty i uiszczasz ją najpóźniej we wtorek (21.04) do końca dnia; 3. W piątek (24.04) do godz. 15 dostajesz na wskazany adres e-mail link webinaru; 4. Tego samego dnia o godz. 17 spotykamy się na warsztatach i do godz. 20 prowadzimy intensywne prace i dyskusje nad tym jak efektywnie pisać prace naukowe w języku angielskim.
Czy dostanę certyfikat?
Po warsztatach otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej. Będzie on opatrzony klauzulą umożliwiającą zdalną weryfikację Państwa uczestnictwa w wydarzeniu.
Co dadzą mi warsztaty?
Uczestnicy zajęć nabędą praktyczną wiedzę z zakresu publikowania naukowego w języku angielskim.
Zdobyta wiedza i umiejętności są możliwe do zastosowania podczas pisania artykułów naukowych, prac magisterskich i doktorskich oraz innych opracowań badawczych w języku angielskim.
Zajęcia przeprowadzane są w formie interaktywnego webinaru. Część kursu prowadzona jest w formie wykładu i przekazania uczestnikom kompletnej wiedzy teoretycznej z użyciem praktycznych przykładów. Druga część polegać będzie na ćwiczeniach oraz odpowiedzi na pytania.
Warsztaty skierowane są do osób pragnących rozwijać swoje zdolności w zakresie publikowania naukowego w języku angielskim. Będą one wartościowe zarówno dla początkujących autorów piszących swoje pierwsze artykuły naukowe, jak i dla osób posiadających w dorobku kilka publikacji, ale pragnących pisać szybciej i bardziej skutecznie. Podczas warsztatów wiedzę mogą zdobyć także osoby, które właśnie przygotowują się do obrony swojej pracy licencjackiej/ magisterskiej/ doktorskiej.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: kontakt@think-make.pl
W związku z dynamiczną sytuacją epidemiologiczną organizator zastrzega sobie prawo do odwołania warsztatów bez podania przyczyny, przy jednoczesnym zwróceniu kosztów wszystkim uczestnikom, którzy wcześniej uiścili zapłatę.