Warsztaty pisania prac naukowych [online]

Tm/ 21 kwietnia, 2020/ Uncategorized/ 0 comments

Życie naukowe przenosi się do Internetu. W czasach panowania wirusa zapraszamy na wyjątkową edycję warsztatów pisania prac naukowych, która odbędzie się za pośrednictwem narzędzi do pracy zdalnej. To umożliwi każdemu z Państwa poszerzenie swojej wiedzy na temat pisarstwa naukowego wprost sprzed swojego komputera. Warsztaty odbędą się 29.04.2020 o godz. 18
 
Zajęcia będą poświęcone procesowi tworzenia publikacji naukowych oraz prac dyplomowych. Począwszy od założeń metodologicznych oraz zagadnień teoretycznych, poprzez warsztat naukowy i pisarski badacza, aż do procesu recenzji i publikacji artykułu naukowego w czasopismach naukowych i monografiach.

Podczas warsztatów dowiesz się także jak dobrze napisać pracę licencjacką, magisterską, doktorską.

Kiedy odbędą się warsztaty?
Środa – 29.04.2020 w godz. 18-21.

Gdzie odbędą się warsztaty i jaką będą miały formę?
Warsztaty będą webinarem (seminarium prowadzone za pomocą technologii webcast) i będą miały interaktywną formę (będziemy się widzieli i słyszeli).

Warsztaty będą prowadzone online, co znaczy, że każdy słuchacz będzie miał kontakt z prowadzącym.

Jak uzyskam dostęp do warsztatów?
Otrzymasz linka, który pozwoli Ci dołączyć do webinaru.

Jak wziąć udział w warsztatach?

Napisz e-mail na adres: kontakt@think-make.pl w którym podasz swoje: imię i nazwisko, adres e-mail oraz informację, że jesteś zainteresowana(y) wzięciem udziału w warsztatach. Jeśli potrzebujesz fakturę, również o tym koniecznie napisz.

Na zgłoszenia czekamy do poniedziałku 27.04.2020 do końca dnia.

Jaki jest koszt udziału?

Koszt wzięcia udziału w warsztatach to 99 zł.

Ze względu na wyjątkową sytuację postanowiliśmy maksymalnie ograniczyć koszty tak, aby każdy zainteresowany mógł wziąć udział w warsztatach.

Jak to działa?
1. Zgłaszasz swój udział; 2. Otrzymujesz dane do zapłaty i uiszczasz ją najpóźniej we wtorek (28.04) do końca dnia; 3. W środę (29.04) do godz. 15 dostajesz na wskazany adres e-mail link webinaru; 4. Tego samego dnia o godz. 18 spotykamy się na warsztatach i do godz. 21 prowadzimy intensywne prace i dyskusje nad tym jak efektywnie pisać prace naukowe.

Czy dostanę certyfikat?
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat na wskazany przez siebie adres e-mail

Co dadzą mi warsztaty?
Uczestnicy zajęć nabędą praktyczną wiedzę z zakresu publikowania naukowego. Zostanie ona oparta na rzetelnej podstawie metodologicznej przede wszystkim z zakresu nauk społecznych, która następnie zostanie użyta w praktyce podczas pisania opracowań naukowych. Słuchacze poznają metody efektywnego tworzenia tekstów naukowych oraz ich wykorzystania w pracy akademickiej i badawczej.

Zdobyta wiedza i umiejętności są możliwe do zastosowania podczas pisania artykułów naukowych, prac magisterskich i doktorskich oraz innych opracowań badawczych.
 
Zajęcia przeprowadzane są w formie interaktywnego webinaru. Połowa kursu prowadzona jest w formie wykładu i przekazania uczestnikom kompletnej wiedzy teoretycznej z użyciem praktycznych przykładów. Druga połowa to dyskusja i ćwiczenia umiejętności początkujących naukowców.
 
Warsztaty skierowane są do osób pragnących rozwijać swoje zdolności w zakresie publikowania naukowego. Będą one wartościowe zarówno dla początkujących autorów piszących swoje pierwsze artykuły naukowe, jak i dla osób posiadających w dorobku kilka publikacji, ale pragnących pisać szybciej i bardziej skutecznie. Podczas warsztatów wiedzę mogą zdobyć także osoby, które właśnie przygotowują się do obrony swojej pracy licencjackiej/ magisterskiej/ doktorskiej.

Ramowy program:

  1. Czym jest publikowanie naukowe?
  2. Metodologia nauk społecznych;
  3. Etyka pisania prac naukowych;
  4. Polskie i zagraniczne czasopisma naukowe oraz monografie – jak wybrać?
  5. Jakość publikacji naukowych i ich rodzaje;
  6. Prowadzenie badań naukowych i przegląd literatury;
  7. Pisanie tekstu naukowego;
  8. Techniki tworzenia artykułów naukowych;
  9. Korekta tekstów naukowych;
  10. Jakość publikacji;
  11. Internetowe systemy obsługi publikacji;
  12. Proces recenzji;
  13. Promowanie publikacji i wyników badań;
  14. Prawo autorskie, własność intelektualna i plagiat.
     
    Zgłoszenia zawierające: imię, nazwisko, e-mail oraz ewentualne dane fakturowe (jeśli dotyczy) prosimy przesyłać na adres: kontakt@think-make.pl

W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: kontakt@think-make.pl

W związku z dynamiczną sytuacją epidemiologiczną organizator zastrzega sobie prawo do odwołania warsztatów bez podania przyczyny, przy jednoczesnym zwróceniu kosztów wszystkim uczestnikom, którzy wcześniej uiścili zapłatę.

Share this Post

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*