Warsztaty: redagowanie tekstów naukowych

Tm/ 19 kwietnia, 2021/ Kursy/ 0 comments

Jak dokonać samodzielnej redakcji pracy naukowej – magisterskiej, doktorskiej czy artykułu naukowego? Jak stworzyć przypisy, jak poprawnie stosować skróty, cytować, wstawiać tabele, zredagować bibliografię? Co zrobić, aby praca spełniała wymagania edytorskie i była czytelna i przystępnie napisana? O tym i wielu innych kwestiach redakcyjnych dowiecie się podczas warsztatów: redagowanie tekstów naukowych, które odbędą się 27 kwietnia 2021 r. w godz. 18-21 i będą prowadzone w formie komunikacji zdalnej (MS Teams). Warsztaty będą certyfikowane i prowadzone na żywo.

Kiedy odbędą się warsztaty?
Wtorek – 27.04.2021 w godz. 18-21.

O czym będzie mowa?
– Tworzenie abstraktów i słów kluczowych.
– Redagowanie tekstu właściwego.
– Spełnianie wymagań redakcyjnych i ich odczytywanie.
– Przypisy – ich rodzaje i techniki tworzenia.
– Tabele, rysunki – jak opisywać i redagować?
– Badania ilościowe (ankiety) i jakościowe (wywiady) oraz ich opisywanie w pracy naukowej.
– Opracowania graficzne.
– Składy i łamanie tekstu.
– Tworzenie i formułowanie bibliografii.
– Cytaty w pracy i przytaczanie dorobku innych autorów – jak uniknąć plagiatu?
– Przygotowywanie tekstu naukowego do wydruku lub do złożenia w redakcji.

Jaki jest koszt udziału?
Koszt wzięcia udziału w warsztatach to 99 zł.

Jak wziąć udział w warsztatach?

Skorzystaj z formularza (poniżej) lub napisz e-mail na adres: kontakt@think-make.pl w którym podasz swoje: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz informację, że jesteś zainteresowana(y) wzięciem udziału w warsztatach. Jeśli potrzebujesz fakturę, również o tym koniecznie napisz.

Na zgłoszenia czekamy do niedzieli 25.04.2021 do końca dnia.

Zgłoś swój udział w warsztatach:

  •  

Gdzie odbędą się warsztaty i jaką będą miały formę?
Warsztaty będą webinarem (seminarium prowadzone za pomocą technologii webcast) i będą miały interaktywną formę (będziemy się widzieli i słyszeli).

Warsztaty będą prowadzone online, co znaczy, że każdy słuchacz będzie miał kontakt z prowadzącym.

Jak uzyskam dostęp do warsztatów?
Otrzymasz linka, który pozwoli Ci dołączyć do webinaru.

Jak to działa?
1. Zgłaszasz swój udział; 2. Otrzymujesz dane do zapłaty i uiszczasz ją we wskazanym terminie; 3. We wtorek (27.04) do godz. 15 dostajesz na wskazany adres e-mail link webinaru; 4. Tego samego dnia o godz. 18 spotykamy się na warsztatach i do godz. 21 prowadzimy intensywne prace i dyskusje nad tym jak efektywnie pisać prace naukowe.

Kto prowadzi?
dr Kamil Stępniak – doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki prawne, wykładowca akademicki, autor kilkudziesięciu artykułów naukowych oraz rozdziałów w monografiach naukowych. Redaktor naukowy pięciu monografii. Autor książek: “Legislacja w Polsce. Aspekty prawne i aksjologiczne” oraz “Propedeutyka cyfryzacji normy prawnej”. Felietonista Dziennika Gazety Prawnej. Redaktor naczelny czasopism popularnonaukowych. Laureat nagrody “Nieprzeciętni 2019” przyznawanej przez Polskie Radio.

Czy dostanę certyfikat?
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat na wskazany przez siebie adres e-mail. W razie konieczności możesz otrzymać także certyfikat papierowy (koniecznie zgłoś taką potrzebę).

Share this Post

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*